دانلود بازی کم حجم شده ی Hunted The Demon’s Forge برای کامپیوتر

مطالب محبوب

دانلود بازی کم حجم شده ی Hunted The Demon’s Forge برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم شده ی Hunted The Demon’s Forge برای کامپیوتر

داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود. در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.
 

یکی از اصلی ترین افراد، که در محور داستانی بازی نقش بسیاری دارد، شمشیر زن و جنگجویی حاذق به نام Caddoc می باشد. او شخصیت خشکی ندارد و در واقع بیش از هر چیزی بسیار Cool است. همچنین محتاط بودن و با برنامه جلو رفتن از جمله صفات متعالی وی می باشد. او در جوانی تمام زندگی را برای رسیدن به معشوق خود صرف کرد، و حال بار دیگر بازگشته تا این اشتباه بزرگ زندگی خود را جبران نماید. وی دیگر قصد ندارد خود را درگیر مسائل عاطفی کند و تنها برای رسیدن به یک هدف عالی، به زندگی ادامه می دهد. او در طول بازی با ۴ سلاح مراحل را می پیماید. اولین اسلحه ی او ، Brutal Cudgel می باشد. او از این وسیله بیشترین استفاده را می برد و در زمانی که در میان انبوهی از دشمنان گیر افتاده، از آن برای کشت و کشتار استفاده می نماید. دومین وسیله ی او Spaider Fang نام دارد. تنها وسیله در بازی که بیشترین شباهت را به سلاح اصلی کریتوس در سری بازی های GOW دارد. Caddoc از آن برای درگیری های تن به تن و گاهی هم برای کشتار جمعی استفاده می کند. از مزایای این وسیله، سبک بودن و خوش دست بودن آن است. سومین وسیله ی وی، سپرDragon Scale است. سپری با دوام که Caddoc را از آتش و سحر های جادویی محافظت می نماید. و اما آخرین سلاح او که Shield of Grounding نام دارد، او را در حال حرکت بسیار مراقبت می کند و محاقظ فوق العاده ای برای ضربه های دشمنان به سمت Caddoc است. جدای از این وسایل، او دارای قدرتی فوق العاده به نام Dragon’s Breathمی باشد، که با استفاده از این نیرو در آن واحد دشمنان خود را نابود ساخته و به درک واصل می نماید. همچنین از همه مهمتر، رزه فوق العاده مستحکم وی، او را در جنگ ها بسیار یاری کرده و از مرگ احتمالی او جلو گیری می کند.

 حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel dual core 2 GHz or similar
RAM: 2 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.4GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5600
RAM: 3 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. سپس به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.
  مشکلات رایج:
۱) اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. زیرا اکثر مواقع، آنتی ویروس ها، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

3) دقت داشته باشید که برای نصب بازی، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 کرک بازی در پوشه SKIDROW دی وی دی دوم می باشد
DVD 1
دانلود بخش 1
دانلود بخش 2
دانلود بخش 3
دانلود بخش 4
دانلود بخش 5
دانلود بخش 6
دانلود بخش 7
دانلود بخش 8
دانلود بخش 9
دانلود بخش 10
دانلود بخش 11
دانلود بخش 12
دانلود بخش 13
دانلود بخش 14
دانلود بخش 15
دانلود بخش 16
دانلود بخش 17
دانلود بخش 18
دانلود بخش 19

DVD 2
دانلود بخش 1
دانلود بخش 2
دانلود بخش 3
دانلود بخش 4
دانلود بخش 5
دانلود بخش 6
دانلود بخش 7
دانلود بخش 8
حجم فایل : 9800 مگابایت
پسورد فایل فشرده :
WWW.DL97.TK

 


خرید آنلاین بازی Hunted The Demon's Forge , خرید پستی بازی Hunted The Demon's Forge , دانلود Hunted The Demon's Forge با لینک مستقیم , دانلود بازی Hunted The Demon's Forge , دانلود رایگان بازی Hunted The Demon's Forge , دانلود رایگان نسخه pc بازی Hunted The Demon's Forge , دانلود نسخه SKIDROW بازی Hunted The Demon's Forge , دانلود نسخه نهایی Hunted The Demon's Forge SKIDROW , دانلود نسخه نهایی بازی Hunted The Demon's Forge , دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی Hunted The Demon's Forge ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.